.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری
هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران

ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد.
استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز، در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هسته ای افزود:امروز کشوری می تواند به رشد و شکوفائی دست یابد که خود را به انرژی هسته ای مسلح نماید.

وی خاطر نشان کرد: انرژی هسته ای برای ملت ایران از ارزش بسیاری برخوردار می باشد چرا که این دانش فنی را خودمان کسب کردیم و به راحتی آن را از دست نخواهیم داد.

وی با اشاره به افتخار ملی دانشمندان و جوانان ایرانی در دست یابی به دانش صلح آمیز هسته ای اظهار کرد: جشن بزرگ ملی انرژی هسته ای را با شور و حال خاصی برگزار خواهیم کرد تا همه جهانیان بدانند در این روز شادی بخش ایران قدرتمند و اسلامی با دست یابی به دانش روز و انرژی که حق طبیعی و مسلم ماست به عنوان یک کشور پیشرفته و دارای فناوری می تواند الگویی برای دیگر کشورها باشد.

همچنین جواد قناعت معاون سیاسی استاندار مازندران نیز گفت:موضوع انرژی هسته ای کشور ما به مراتب مهم تر و گسترده تر  از ملی شدن صنعت نفت است.

وی تاکید کرد : کشور ایران کشوری نوپا و جدید در عرصه دانش هسته ای است و با تمام قدرت روی پای خود ایستاده و به تاسی از نهضت عاشورا ؛ خودباوری را در وجود جوانان خود ایجاد کرده است.

یادآور می شود جشن بزرگ هسته ای در مازندران همزمان با سراسر کشور دوشنبه 20 فروردین ماه در ساری میدان شهدا و سایرمیادین شهرهای استان با حضور مسئولان ارشد استان؛ نیروهای نظامی و انتظامی؛ خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران؛ قشرهای مختلف مردم از ساعت 30/10 صبح برگزار می شود و قطعنامه ای نیز در دفاع از انرژی صلح آمیز هسته ای پس از اقامه نماز شکرگزاری در مصلای ساری قرائت می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.